Jestem tutaj

piątek, 18 lipca 2014

Shopping - Biedronka, SP, Sinsay, Rossmann, Douglas, H&M

Znowu poszalałam na zakupach:D Część zakupów pokazał już na FB (zapraszam na FB oraz Twitter)
Dobrze że takie wielkie wyprzedaże są dwa razy w roku:D Przy okazji zachęcam do udziału w rozdaniu >>tutaj<<

Biedronka
Rae Morris "Makijaż w mgnieniu oka. Piękny wygląd w kilka minut" - cena 4,99zł

Super-Pharm
Uriage, woda termalna - cena 13,29zł(promocja), cena regularna 18,99zł


Douglas
Essence colour & go nr 111 english rose - cena 6,99zł


Rossmann
Wibo Dollslash ultravolume - cena 9,79zł

AA pomadka ochronna - cena 5,49zł

Isana zmywacz do paznokci - cena 3,99zł

Sinsay
Koszulka - cena 9,99zł(wyprzedaż)


H&M
Okulary słoneczne (takie pół lustrzanki) - cena 24,90zł

Top - cena 10zł(wyprzedaż)

Spódniczka - cena 10zł(wyprzedaż)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

  1. Fajne zakupy :). Ja muszę w końcu kupić ten osławiony zmywacz kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz :) Odkąd go odkryłam używam tylko go :D

      Usuń
  2. wodę termalną uwielbiam ,lakiery essence też posiadam ,ale książki w biedronce nie widziałam ,a za taką cenę chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO wody termalnej muszę się dopiero przyzwyczaić bo obecnie stoi na półce i o niej zapomniałam xD Na książke trafiłam przez przypadek, byłam nawet jeszcze w Biedronce parę razy nadziei że może jeszcze znajdę podobne książki też związane z makijażu ale już nie było :(

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia