Jestem tutaj

wtorek, 15 lipca 2014

Część kochani:)

Jak tam Wasze plany urlopowe?:)  Pewnie większość z Wam już wygrzewa się na plaży więc życzę Wam abyście mieli super pogodę przez cały czas, w końcu nie ma nic gorsze niż nastawienie się na mega słońce a tu deszcz. Chociaż gdy pada można również przyjemnie i aktywnie spędzać czas:)
Mi może uda mi się wyjechać na parę dni pod koniec sierpnia nad morze:) Może u mnie wyjazdy nad morze jeśli chodzi o jedzenie nie są zbyt zdrowe ale te godzinne spacery wzdłuż morza to wspaniała możliwość na spalenie zbędnych kalorii :D
Jak Wy spędzacie czas na wakacjach?:) Bardziej aktywnie czy 'leżing'? ;) Przyznajcie się jak wygląda pakowanie w Waszym wykonaniu?:) Sporządzacie listę czy może idziecie na żywioł? U mnie to chyba bardziej lista ale i tak dokładam ze sto innych rzeczy, których nie zapisałam:D

Zapraszam do przyłączenia się do mnie do akcji STOP WISHING! START DOING!
Akcja/pomysł mojego autorstwa, ma to na pewno dużo wspólnego z możliwym wyjazdem. Wiem wiem że dużo jest akcji typu 'bądź fit do wakacji' czy coś w tym stylu, ale wiem że gdy się osobiście zaangażuje w coś to łatwiej mi będzie wytrwać no i oczywiście jest większa motywacja:)

W planach mam zamiar zrobić dwa wyzwania
Do tego jak się uda i ogarnę się z czasem to może jeszcze jakieś bieganie:)
Oba już kiedyś próbowałam zrobić ale nie udało mi się wytrwać do końca tym razem postaram się aby było inaczej:) Trzymajcie za mnie kciuki :) Jakie ćwiczenia Wy robicie? Wiem po FB że dużo osób robi 'wyzwanie z Mel B'
Motywuje:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia