Jestem tutaj

niedziela, 22 czerwca 2014

#27 Mobile mix

Zacznę od ogłoszeń :)
od środy możecie mnie spotkać również na FB - Kruszynkaaa91
Jak zauważyliście stopniowo zmieniam wygląd bloga, na efekt końcowy trzeba będzie jeszcze długo czekać ale sama jestem go ciekawa:)
I tak się zastanawiam czy po prostu nie robić mobile mix raz na dwa tygodnie w końcu na FB i tak zasypuje Was zdjęciami:D
Po ogłoszeniach zapraszam na mobile mix czyli tydzień obiektywem mojego telefonu:)
Obiad by dad:)
kawa
zielona herbata i łóżko
Bardzo dobre:) Przepis TUTAJ
#selfie przed pracą xD
W drodze do pracy - obowiązkowo kawa musi być
Truskawki ze śmietaną na dworze
Posiłek na tarasie - biały ser  z ketchupem <3
Obiad lekkostrawny - ziemniaki z koperkiem, grani i
jajko(oczywiście w koszulce)
Piątkowe zawirowanie komunikacyjne
a ja czekam i czekam i czekam
Krople deszczu na liściach <3
Happy Saturday:)
Czekanie za autobusem umilała
mi ta piosenka

Filmy, które obejrzałam w tym tygodniu:

Jack Ryan: Teoria chaosu -
film nawet okazał się w miarę fajny:)

Piosenki, które wpadły mi w ucho:

Indila - Derniere Danse

Indila - Tourner dans le vide

Jula - Zapach kawy
/piosenka z najnowszej płyty Julii, która wrzuciła CAŁĄ
płytę na YT parę dni po jej premierze/

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia