Jestem tutaj

środa, 21 maja 2014

Zakupy z Natury i Biedronki

Ta pogoda mnie wykończy:( Jazda komunikacją miejską to katorga:(
Dopadło mnie do tego jakieś przeziębienie, psikam  a ból gardła mnie dobije:(
Dlatego dzisiaj na uprzyjemnienie Wam i sobie popołudnia chce pokazać moje dzisiejsze zakupy:D Taa wiem ktoś mnie kiedyś na odwyk wyśle xD

Zacznę od Natury

Essence colour & go sparkle sand effect  6,99zł + drugi gratis;)

Essence colour & go nr 176 'headphones on!
'
na pewno wyląduje dzisiaj na pazurkach dzisiaj:)

Ten dostałam od siostry:* Essence colour & go nr 157 'my fortune cookie'
Biedronka

Wreszcie wypróbuje słynny płyn micelarny bebeauty 4,zł
Kosmetyczka za 16,99zł
 Nie zdążyłam jej jeszcze uzupełnić, spieszyłam się aby zrobić zdjęcia dla Was:)
Mam jeszcze pytanie chcielibyście post o tym co wkładam do kopertówki?- idę na ślub w sobotę. A także zastanawiam się nad pokazaniem Wam jak wygląda moja specjalna podróżna kosmetyczka:D

 Wy na coś się skusiłyście w ostatnim czasie?:)
Chyba czas ograniczyć trochę zakupy:D
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

8 komentarzy:

  1. Na co ja się skusiłam widziałaś w końcu masz tez nowy domek dla kosmetyków :D hehe :* zazdroszczę jasnego lakieru piaskowego ! ^^ powiedz a ten czarny jest tez piaskiem ;p czy nie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki też muszą gdzieś zamieszkać :D Na pędzelku ten piaseczek jest mega ładny ;) No właśnie ten zcarny wygląda jak piasek ale to jest brokat :D Jestem ciekawa jak się będzie zmywał bo wygląda zajebiście :D

      Usuń
    2. Mam nadzieje że przybliżysz te lakiery w recenzji :D

      Usuń
    3. Oczywiście że tak :D Już się zakochała w tym czarnym <3

      Usuń
    4. Super ja się dziś zakochałam w czymś co nie jest kosmetykiem już u mnie na blogu :D

      Usuń
    5. A to koniecznie muszę zobaczyć w czym to się zaochałaś tym bardziej jeśli to nie kosmetyk ;)

      Usuń
  2. Koteczku, może mnie znowu zabijesz ale jak to zobaczyłam to od razu pomyślałam o Tobie! :D
    http://chocobath.pl/aromaterapia/woski-Yankee-Candle/WOSK-GRAPEFRUIT.html ---> aaaaaa! <3


    podobają mi się te dwa pierwsze lakierki z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wspaniała :* Dziękuje że myślisz o mnie :* Będę Cię po niebiosa wysławiać za ten woski :D :*

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia