Jestem tutaj

sobota, 17 maja 2014

Progres Cosmetics Lippo

Chce Wam dzisiaj powiedzieć parę słów o pomadkach ochronnych do ust z Netto:D
Progres Cosmetics Lippo lip balm UV A & B vit.E
truskawka(czerwony) i kokos(biały)
Trafiłam na nie całkowicie przypadkiem podczas zakupów z mamą, kupiłam je tylko dla tego że ostatnio strasznie pieczą mnie usta(tak się dzieje gdy na dworze je oblizuje)
Mam ten z Himalaya Herbals(recenzja TUTAJ) i jestem z niego mega zadowolona ale chodziło o to że potrzebuje kilku wiecie w torebce/ kurtce/ przy kompie itp. To jest właśnie niestety ten okres gdzie o czerwone i  pieczące usta u mnie bardzo łatwo.
Mam dwie wersje, a dostępne jest jakoś cztery. Cena jest śmiesznie niska, mamy tu 4g za 1,99zł.
Opinia o nich na wizaz.pl TUTAJ. Z tych dwóch najbardziej lubię ten czerwony, mam go zawsze przy komputerze i mega często po niego sięgam:) Łagodzi pieczące i czerwone usta, oblizując do nie uczuje truskawki(ona jest tylko w zapachu) ale smak też nie jest najgorszy:) Zawierająca filtry UVA i UVB a także witaminę E.
Przy najbliższych zakupach w Netto może skuszę się na kolejne opakowanie czerwonego:)
Planuje jeszcze przetestować te balsamy na skórkach na paznokciach wyczytała że na to też mogą pomóc a moje są w mega opłakanym stanie a zaszkodzić im to nie zaszkodzi:)
Możecie mi doradzić jaki kolor lakieru nadaje się do małej czarnej na ślub?

Miałyście już do czynienia z tymi pomadkami?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

  1. Do małej czarnej każdy tak jak kolor butów taki jaki Ci się podoba ;) ja do czarnej miałam malinowe buty i pod ten kolor pazurki aby nie było nudno moja kumpela zaś do małej czarnej miała chabrowe buty i paznokcie ;) mogą być w kolorze bordo lub w czerwieni :) ja bym postawiła nawet na koral albo mocny łosoś lub miętę wpadająca w akwamarynę :D żeby ożywić tą mała czarną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty też będą czarne :p Już się obawiałam że rzucisz french'em :D Dziki kochana :* Przeszło mi przez myśl koral ale nie byłam pewna czy będzie pasować ;)

      Usuń
    2. co ty french to nuda :D ja lubię kolory :D pewnie że koral będzie pasował właśnie pracuje nad postem mojego kuferka i porządku w nim dla Ciebie :)

      Usuń
    3. Super dziekuje kochana :* Na jakieś takie uroczystości zawsze miałam french tylko niestety biały lakier z żadnej firmy nie chce się trzymać na moich paznokciach dłużej niż 3h w nienaruszonym stanie. To już zastanawianiem się nad kolorem paznokci mi odszedł dzięki Tobie :*

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia