Jestem tutaj

sobota, 3 maja 2014

J. Lynn "Zaczekaj na mnie"

Dwa dni skrobałam ten post, po prostu weekend majowy to jest coś strasznego
Za oknem wieje, pal licho jakby tylko padało ale ten wiatr...
Nie mogłam jakoś niczego składnego napisać ale w końcu się udało:)
Jak wiecie kocham czytać i mam zapędy czytelnicze i chciałabym Was zarazić tym czytelnictwem albo chociaż polecić pare książek o różnej tematyce
Poprzednia książka Lauren Kate "Upadli"                       
 

O autorce:

J.Lynn a raczej Jennifer L. Armentrout, tworzy w nowym gatunku New Adult*

Jako J.Lynn napisałam serie "Zaufaj mi"(seria ma 6 części i na razie tylko pierwsza została przetłumaczona na polski), udało mi się wyszperać że napisała pod tym pseudonimem łącznie 11 książek ale żadna jeszcze nie jest wydana w języku polski i tylko "Zaufaj mi" zostało przetłumaczone na nasz język.
Za to jako Jennifer L. Armentrout jest znana dzięki sagą "Lux" oraz "Covenant"



>>opis<<
...w końcu przeszłość zawsze wraca tylko czy będzie mieć tyle sił żeby sobie z nią poradzić i czy nowi przyjaciele jej pomogą...
Zgwałcona, upokorzona, zraniona na całe życie, odrzucona przez rodziców i napiętnowana szuka spokoju i zapomnienia. Znajduje je dzięki miłości. Lecz tragedia ma ciąg dalszy… Dziewiętnastoletnia Avery Morgansten ma nadzieję, że po wyjeździe do college’u ucieknie od tragedii sprzed pięciu lat, która odmieniła jej życie. Czy miłość zdoła przezwyciężyć największy ból i żal? Avery szuka spokoju i nie wyobraża sobie już miłości. Ale przystojny i niebezpieczny Cameron budzi w niej uczucia, które dawno umarły… Wtedy przeszłość powraca. Zaczynają się maile i telefony z pogróżkami...I ile jest w stanie zmieść mężczyzna... Jaką tajemnicę skrywa Cam że przyjechał aż tutaj do college'u zamiast na Uniwersytet Zachodniej Wirginii. 

Mamy tu do czynienia z historią dziewczyny, która uciekła 'na drugi koniec świata' aby tylko odciąć się od rodziców, którzy aż tak ja zdradzili, odrzucili kiedy najbardziej ich potrzebowała; od przyjaciółki, która uwierzyła innym a nie jej, od całego miasta, które je napiętnowało oraz od niego, tego przez którego stało się to wszystko. W nowym miejscu staram się żyć i zapomnieć o tym co się stało, lecz przeszło nigdy nie da o sobie zapomnieć, a bransoletka na ręce parzyła jak ogień, tylko ona znała tajemnice Avery. Spóźnienie się na zajęcia, opuszczenie lekcji, wpadniecie na największego przystojniaka a zarazem największego playboya z całego college'u to nie mógł być dobry początek dla Avery, ale może to jednak miał być początek czegoś dobrego. Co dobre szybko się kończy, a przeszłość i tak daje o sobie znać, maile od kuzyna zaczynają być nie do zniesienia, im dłużej ich nie czyta tym więcej ich przychodzi, zaczynają się dziwne telefony.
                Zabrałam się za tą książkę nie czytając opisu, to było coś nowego zero fantastyki, historia która mogła się zdarzyć naprawdę a zarazem nie realna, w końcu ludzie w rzeczywistości tak nie postępują a jednak... Z niecierpliwieniem czekam na kolejne tomy:) Zachęcam do przeczytania:)


Macie jakieś książki godne polecania piszcie
w komentarzu z chęcią poczytam o nich :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)
*Młodzi Dorośli - o wchodzących w dorosłe życie ludziach (18-25 lat),którzy podnoszą się z tragedii dzięki miłości ukazanej we wszystkich odcieniach: od czułości po płomienny seks.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia