Jestem tutaj

sobota, 5 kwietnia 2014

Szybkie zakupy z mamą:)

Mam coś nowego dla Was, tak prawie że coś nowego
Wykorzystałam sytuacje że dzisiaj pół dnia jeździłam samochodem
i porobiłam zdjęcia zakupów, które wraz z mamą poczyniłyśmy w Rossmannie;)
Zakupy wyszły z mojej inicjatywy ponieważ miałam 10%zniżki, która była ważna przez weekend:)
Alterra Aloe Vera nawilżane chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej 25szt - 3,39zł promocja
Eveline cosmetics dermapharm  multi-oil essence - 21,79zł promocja
Synergen korektor antybakteryjny do twarzy sand 05 - 5,99zł promocja (dla mamy:))
 Winston chrupiące poduszeczki dla gryzoni - 4,99zł (Rudzisław to po prostu kocha:D)
W drogerii koło Rossmanna skusiłyśmy się na lakiery z Miss Senele - 1szt/3,20zł
Spokojnie nie zaopatrzyłam się w czerwień, mój jest ten pośrodku -nr 148
Pozdrawiam z autka:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia