Jestem tutaj

środa, 2 kwietnia 2014

Eveline Cosmetics Extra Soft 15% urea SOS

Tak jakoś wyszło że ten post jest najpierw ;)
Zebrałam się na recenzje Eveline Cosmetics Extra Soft 15% urea 
zmiękczający krem do stóp na pękające pięty SOS
Jeśli jesteście ciekawi jak ten produkt sprawdził się u mnie
i co o ni  sądzie to zapraszam do czytania :)
Złowiłam go na promocji w SP 100ml za cenę 7,12zł
jego normalna cena to ok 10zł
Opakowanie jest poręczne a szata graficzna przyciąga uwagę
dobra moją przyciągnęło ten kolor niebieski :p
Gdy chodzę po drogeriach to wpierw wpada mi kolorystyka opakowania
a potem sam produkt i w tym przypadku to szata graficzna mnie
przyciągnęła a nie opinie(która i tak są bardzo dobre:))

SKŁADNIKI AKTYWNE:15%UREA, betaina, olej z kiełków pszenicy, 
kompleks witamin(A,E,F), wyciąg z rumianku, kamfora, mentol
 SKŁAD: Aqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Mineral Oil,Ceteareth-20, 
Cera Microcrystallina, Betaine, Glycerin, Propylene, Glycol, Glyceryl 
Stearate SE, Chamomilla, Recutita Extract, Isopropyl Myristate, Alcohol, 
Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate,Tocopherol, Linoleic Acid,
 Retinyl Palmitate, Triticum Vulgare, Germ oil, Menthol, Triciosan, Camphor,
 Phenoxyethanol, Methylparaben, Propyiparaben, Ethylparaben, Butylparaben,
 DMDM Hydantoin, Perfum, Disodium EDTA, Limonene, Hexyl Cinnamal,
Linalool, Citral, Citronellol, Amyl Cinnamal.

Jak widzicie do użytkowania tubki potrzebujemy jednej ręki
co bardzo ułatwia  produkt możemy łatwo wydobyć.
Powiem szczerze kremy które zawierają w sobie mocznik specyficznie pachną
mnie aż wręcz odrzuca ten zapach
Przy tym produkcie na pierwsze węchniecie wybija się kamfora i mięty
co sprawia że ten krem na prawdę przyjemnie pachnie


Krem jest biały i gęsty o kamforowo-miętywych zapachu :)
Po nałożenie na palce a później na stopy trzeba  go w masować
co jest przyjemnym rytuałem dla moich stóp

Podsumowując - producent nie kłamał po kremie nasze stopy zaś przyjemne w dotyku
oraz nawilżone czego w moim przypadku nie dokonał żadny inny krem
gdzie efekt utrzymywał się cały dzień
Do tego krem jest bardzo wydajny i starcza nam na na prawdę długi czas :)
Naprawdę polecam zakup tego produktu
a sama kupię go na pewno jeszcze nie raz!:)


Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia