Jestem tutaj

środa, 12 marca 2014

#3 day mobile mix

Jak Wam dzisiaj dzień minął? 
Mój był wspaniały czym chciałam się z Wami podzielić :)
Czy po prostu zapraszam Was na day mobile mix :)
Cała zasługa dzisiejszego dnia należy się mojej przyjaciółce:* D:*

Dzień zaczęłam od narywania płyty ze zdjęciami
Nazwałam to domowe kotki
czyli bazie z ogródka :)
Poznańskie chodnik
 Park Wilsona :)
Moje dzieciństwo :)
Kaczki :)
Babskie pogaduchy po spacerze
Było bardzo dużo śmiechu :)
Powrót do domu
Próbowałam uchwycić księżyc i gwiazdy :)
  Nie żebym uważała Poznań za jakimś wyśmienitym miastem 
ale to miasto mojego dzieciństwa
Do niego zawsze będę mieć sentyment :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia