Jestem tutaj

poniedziałek, 10 marca 2014

#12 Mobile mix

Zapraszam Was na tydzień okiem mojego telefonu :)
Mix tygodnia z Twittera :)
1. Śniadanie kawa i skibka z dżemem :)
2. Zobaczymy jak się żonkile przyjmą
3. Nocne pisanie postu :)
4. Bez mięsny obiad - rybka :)
5. Kombinowanie z włosami :)
6. i 7. Przechodzę fazę na płatki owsiane z jogurtem :)
8. Kolacja z przyjaciółką
9. Post Co sądzicie  -> zależy mi na Waszej opinii :)
10. Ładnie żonkile rozkwitają
11. Miasto nocą :)
12. Gorąca zielona herbata
13. Kocham gorzką czekoladę <3
14. Isana olejek pod prysznic
15. Tarta marchewka na niedzielny obiad
16. Wiosna czas zabrać się za ogród
I tym razem zagłębiłam się w kolejną książkę :)

Przez cały tydzień nuciłam dwie piosenki:

Jak Wam minął tydzień?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. Lubię takie mixy ;) świetny post!

    Do wygrania 30$, zapraszam!
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia