Jestem tutaj

niedziela, 23 marca 2014

#14 Mobile mix

Mój tydzień nie był jakoś bardzo ciekawy :)
Większość czasu spędzam przy komputerze z kawą 
Już nie długo powrócę z regularnymi postami :)
Tydzień obiektywem telefonu :)
1. Próbowałam się chociaż na chwilę oderwać do komputera
2. Obiad - marchewka gotowa, kapustka kiszona,
kotlet na dnie ryż a do picia zielona herbata
3. Środowe upięcie włosów POST
4. Kolacja przy komputerze :)
1. Ukochana klamra straciła ząb
2. Króliczki przy Starym Browarze
3. i 4. Kino a potem długi spacer (KLIK)
1. Lubię czasem zjeść Merci
2. Nie mogło zabraknąć kawy :D
3. Nowy tatuaż zrobiony henną
4. Lipto citrus - bardzo dobra herbata :)
p.s. żadnej herbaty nie słodzę!:)
1. Dałabym głowę za gorzką czekoladę
2. Niedzielny poranek w samochodzie,
rękawiczki nadal są przydatne
3.
Śliczna sztuczna róża
4.
Niedzielny obiad brakuje jeszcze ryby i można jeść :)
Kolejna piosenka, która wpadła mi w ucho
Pozdrawiam:)
zapracowana kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia