Jestem tutaj

piątek, 21 marca 2014

#4 day mobile mix

Po prostu potrzebowałam wyrwać się z domu 
Ślęczenie przed komputerem całymi dniami 'mózg mi się lasuje'
Tak wyglądał mój dzisiejszy dzień :)

Potrzebuje czasem tak się wyrwać z domu i iść gdzieś bez celu.
'Wyłączyć mózg' na wszystkie inne rzeczy i po prostu zastanowić się
po co robię to co robię
Króliczki przed Starym Browarem w Poznaniu
I to moje uświadomienie że za jakiś czas jest Wielkanoc :D
Multikino "Akademia Wampirów" - tak wiem każdy ma własne zdanie na ten temat
Spacer- 12 kilometrowy! :) Na tej ławce spędziłam z dobrą godzinę :)
1. Zawartości torebki
2. i 3. Ciacha od przyjaciółki ;*
4. Szłam do kina to musiałam się zabezpieczyć w wodę ;)
Można podziwiać krajobraz
W słoneczny dzień okulary się przydają
Euti od telefonu ostatnio bez niego się nie ruszam z domu
Czekanie za autobusem :)
Grubą kurtkę zamieniłam na wiosenny płaszczyk ale kozaki zostały :)
Z nudów robiłam sesje fotograficzną wody xD

Recenzji filmu możecie się spodziewać
Oraz wyjaśnię czemu się na niego wybrała :)
Pozdrawiam :) 
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia