Jestem tutaj

niedziela, 16 marca 2014

#13 Mobile mix

Mimo ograniczenia trochę postów nie mogłam odpuścić mobile mix :)
Przegląd tygodnia okiem telefonu :)
Sok marchwiowy
a kiedyś go tak nie znosiłam :D
 Ostatnio tak wyglądają moje dni 
komp/klawiatura i kawa
Ze studniówki warto mieć zdjęcia :)
Dzień z przyjaciółką (KLIK)
spacer pogaduchy i śmiechy:*
Wycieczka do biblioteki
Mało zdrowy napój
Obiad w taty wykonaniu - kapuśniak :D
W oczekiwaniu za mamą :)
Po lekarzu czułam się źle do tego problem z
przełykanie stąd papka na obiad
Potem kocyk herbata zielona i oczywiście książka :)
Cała sobota z radiem przy robieniu projektu :)
Word i błędów
Nadal trzyma mnie faza na płatki owsiane
ale już nie tak bardzo :D
Lipton piramidki cytrusowy <3

W tym zeszycie zapisuje wszystkie recenzje pisane
po nocach :D
I na koniec dnia czekało mnie tarcie marchewki
na jutrzejszy obiad

Ta piosenka nie chce się ode mnie 'odczepić' ;)

 Pochwalcie się jak wyglądał Wasz tydzień:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia