Jestem tutaj

czwartek, 12 grudnia 2013

niech ten dzień już się skończy

Hej kochani:)

Nie wiem jak dla Was ale dla mnie dzisiaj to był jeden wielki koszmar:( 
Dzień zaczęłam od tostów z serem i szynką do tego herbata
Z planów zakupów prezentów świątecznych wyszedł guzik musiałam zostać w domu, moja siostra gdy jechała do pracy nie wiadomo kiedy złapała gumę a że w przeciągu miesiąca to był drugi raz to nie miała ze sobą koła zapasowego, 
Więc akcja jazda do wulkanizatora, a tak że opona się do niczego nie nadaje i sprowadzą dopiero na piątek
Ale kochani panowie użyczyli do jutra zapasówkę :)
Dwie godziny spędziłam na ogrodzie bo po tym wietrze to liści i igieł z drzew było multum a przy okazji przywiało jakieś śmieci z ulicy dalej.
Zmienianie opony to była masakra, opona nie chciała zejść, wiec trochę to trwało 
A na koniec takiego dnia kiedy uruchamiałam komputer powitał mnie z komunikatem
"Nie można uruchomić menadżera profili"
czyli coś się sknociło i nie uda mi się zalogować na moje konto na kompie...
Ludzie takiego pech dawno nie miałam

Komputer się jakimś fartem jednak jakoś naprawił:):)

Żeby odreagować to wszystko zrobiłam sobie dłuuugą relaksacyjną kąpiel:)
oczywiście herbata uspakajająca do tego:)
A na koniec dnia tak wyglądają moje pazurki które wczoraj malowałam

Mam nadzieje że Wasz dzień był dużo bardziej udany:)
wymęczona kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia