Jestem tutaj

wtorek, 17 grudnia 2013

Douglas - prezenty i nie tylko

Witam Was kochani:)
Pewnie część z Was jeszcze jest w trakcie kupowania prezentów:) Ja przez ostatnie trzy dni nic innego nie robię tylko jeżdżę po galeriach, sklepach w poszukiwaniu prezentów:)
Stwierdziłam że zrobię Wam parę osobnych postów o tym co kupiłam:)
Nie muszę się obawiać że ktoś z rodzinny wejdzie na bloga i zobaczy co dostanie pod choinkę,
Jestem w tym okresie gdzie rodzina nie jest świadoma że prowadzę bloga:) 
Ale nie przedłużając pokazuje co kupiłam:)
Ukłon w stronę Douglasa który bardzo mile mnie zaskoczył i ułatwił mi zadanie:)
tylko czemu tak późno odkryłam że można w Douglasie kupić produkty Essence,
ale jak to się mówi człowiek uczy się na błędach:)
próbka wody perfumowanej  Flora by Gucci
10% rabatu na zakupy online
Essence temperówka
Cena 5,99zł
Essence cienie 3D nr02
Cena 11,99zł
Essence pure skin anti-spot puder do twarzy w kompakcie
Cena 10g za 12,99zł
Essence I love Stage utrwalająca baza pod cień & korektor
Cena 10,99zł
Puder, baza i cienie 3D wybrała sobie moja siostra, ale mam nadzieje że mi czasem użyczy tych cieni:)
A tu zapakowany prezent z dzisiejszych polowań:)
Essence pomadka nie pamiętam numeru
Cena 15,49
Essence paletka night club nr 03 dance-till-dawn
Cena 8,99zł
Essence konturówka do ust
Cena 1gr!:) (cena regularna 4,99zł)
Była promocja że jak się weźmie 3 produkty Essence to najtańszy ma się za 1gr
więc jak mogłam z tego nie skorzystać :)
słodki upominek do zakupów:)


 Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia