Jestem tutaj

wtorek, 5 listopada 2013

Czas na zmianę koloru eyeliner'a :)

Część kochani:) 
Dzisiaj jest moja pierwsza próba odejścia od czarnej kredki do oczu
Odkąd pamiętam gustowałam tylko w czarnej ,ale dzisiaj postanowiłam to zmienić:)
Kombinowanie zaczynam na kredce Bell Professional eyeliner pencil nr 4
Chciałam napisać tego posta później, żeby móc coś więcej o samej kredce powiedzieć ale nie mogłam się powstrzymać mam nadzieje że mi to wybaczycie:)
 Na razie zauważone plusy
- cena 7zł
- miękka
- łatwo się z nią pracuje
- ten kolor mi się taki intensywny wydaje co na pewno jest plusem
- no właśnie i teraz będzie problem ona jest wysuwana ja nie lubię takich kredek chociaż u niej to chyba można zaliczyć na +
- mam ją na sobie już ponad 7 godz i trochę mi jakby wypłowiał kolorek ale nadal się trzyma :)

A tak ja wyglądam z nią:)
Jak spojrzałam w lustro to nawet ten odcień mi odpowiadał:)
 Obiecuje Wam taką zbiorcza recenzje wszystkich kredek:) zapowiada się że na niebieskim z Bell nie skończę:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia