Jestem tutaj

środa, 9 października 2013

W poszukiwaniu kremu BB

Zabrałam się za poszukiwanie dobrego kremu BB. Moja cera zrobiła sobie chyba jakiś strajk i non stop coś mi wyskakuje :( Głównie w miejscach tuż przy linii włosów co można by zakryć włosami ale przy wietrze jednak to nic nie daje. Nie zmieniłam tego co jem ani kosmetyków, powodem nie jest również szampon...
 Nie mam dużych wymagań
- musi zakrywać wszystkie nie doskonałości oraz pryszcze które nagle postanowiły zamieszkać na mojej buzi
-  idealnie pasować kolorem do cery
- nie może tworzyć efektu maski
-  nie uczulać
- długo się utrzymywać 
- nie zatykać porów
 Z pomocą przyszła mi moja przyjaciółka N:* a raczej jej mama dając mi próbkę fluidu firmy Pharmaceris. Wiem że to nie jest krem BB ale na początek można o wypróbować. Odcień fluidu pasuje mi, konsystencja też nie jest zła, teraz tylko otworzyć i wypróbować :)
Pharmaceris delikatny fluid intensywnie kryjący 10h krycia nr.02 sand
jak widać pare punktów się zgadzam :)
   Dla ciekawych skład fluidu:

Z kolejną pomocą przyszła gazeta "Skarb" więcej o niej tu (KLIK)
We wrześniowym numerze tego magazynu znalazłam kolejną próbkę
Dla zainteresowanych sprawdziłam i 30ml tego podkładu kosztuje 15.99zł w Rossmann
Bardziej przemawia do mnie próbka z Pharmaceris z powodu opakowania, z tego Eveline trudniej będzie wydobyć odpowiednią ilość produktu, ale na pewno wypróbuje oby dwa :)

Jakie Wy urzywacie i polecanie kremy BB :)
kruszynkaaa:) 

P.S. A tego bardzo nie lubię. Kiedy robię zdjęcie i widzę że symbol słabej baterii jest, wtedy uda mi się jeszcze z dwa zdjęcia zrobić i aparat się wyłącza a akurat wtedy mam najlepsze ujęcie. Normalnie koszmar...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia