Jestem tutaj

sobota, 26 października 2013

szalony tydzień

Przepraszam Was kochani że tak trochę Was jakbym olewałam. Jakoś czuje że jak nie wstawię jednego posta dziennie to tak jakbym Was zaniedbywała. Obecnie mam taki trochę szalony tydzień, przygotowania do imienin mamy i tak niby nic nie robię a już pare dni spędzam na sprzątaniu w pokoju, wycieranie każdej półki mycie okien zmiana obrusów, tak już to idzie jakby a konto świąt :) 
Od przyszłego tygodnia postaram się poprawić :) może nawet jakiś przepisy uda mi się wrzucić no i oczywiście zaległe recenzje :)
Może się również spodziewać paru recenzji filmów :)
Mam nadzieje że mi wybaczcie jeszcze te parę dni takiej częstotliwości postów jak teraz :)

Nawet pod czas pracy w kuchni znalazłam czas żeby pisać dla Was post:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)
P.S. Może ktoś zna jakieś domowe sposoby na problem z zasypianiem?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia