Jestem tutaj

czwartek, 29 sierpnia 2013

Mascara Eveline volumix fiberlast --> recenzja

Kurcze tak zwlekam z ta recenzją chyba już jakiś miesiąc ale nareszcie jest :)
Mascara Eveline volumix fiberlast ultra-length curl-up to jest ta srebrna wersja 

Producent zapewnia nas że nasza mascara ultrawydłuży oraz podkręci nasze rzęsy. 
szczota
Od siebie mogę powiedzieć że urzekło mnie opakowanie, fajne błyszczące :) Cena nie jest wygórowana bo tylko 12.99zł Szczota nie wiem czy to widać na zdjęciu ale jest silikonowa, nie przepadam za takimi ale skusiłam się.
Jestem z niej zadowolona to co obiecuje producent jest prawdą na prawdę daje ultra wydłużenie co do podkręcenia to nie zauważyłam, więc kiedy używam jej z zalotką efekt jest super:)
Chociaż nie kupie jej już ze względu na to że jednak wole mascary pogrubiające niż wydłużające a już najlepiej i wydłużenie i pogrubienie w jednej mascarze.
Z tego co się orientuje to ta złota wersja jest pogrubiająca więc może następna to będzie ta złota wersja:) 

A jakie wy macie zdanie o tej mascarze?
Jakie Wy wolicie mascary?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia