Jestem tutaj

piątek, 12 lipca 2013

Nowa wizja znanej baśni

Ostatnio natrafiłam na film "Hansel i Gretel: łowcy czarownic", za ciekawił mnie tytuł bo po nowa wersja baśni z mojego dzieciństwa "Jasia i Małgosi". Chociaż sceptycznie podchodzę do nowych wersji dobrze znanych baśni, ale się skusiłam ze względu też trochę na obsadę (Jeremy Renner, Famke Janssen). 
I wiecie co mile się zaskoczyłam :) Aż trudno uwierzyć ale podobała mi się nowa wizja "Jasia i Małgosi"
Podobała mi się nowa wizja tej baśni:) Może to zasługa dobrze dobranych aktorów, może to zasługa nowej wizji na baśń którą chyba każdy znam. Doskonale pamiętam jak słucham bardzo często tej baśni i to jeszcze na kasecie magnetofonowej :p 
Pamiętacie czasy kiedy takie kasety były na topie?:p


 Gemma Arterton  i Jeremy Renner w filmie "Hansel i Gretel: łowcy czarownic"

Co Wy sadzicie ba temat ekranizacji znanych baśń?:)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia