Jestem tutaj

piątek, 19 lipca 2013

Latem w torebce

Słonce za oknem, na dworze +25 stopni, nie jestem zwolennikiem takiej temperatury bardziej wole -15 i śnieg po kolana :) Postanowiłam podzielić się z Wami z tym co noszę w torebce czyli bez czego nie wyjdę z domu w taką pogodę :)



Tak wygląda moja torebka, bardzo pakowna, dostałam ją jakiś czas od siostry:) W środku sądwie przegródki żeby było łatwiej wszystko znaleźć, chociaż czasem mam problem ze znalezieniem kluczy :p






A w środku:

- oczywiście portfel, ładny czerwony, kupiłam go rok temu nad morzem za 15zł ale bardzo dobrze mi służy,  ma bardzo dużo przegródek :D
- klucze mimo doczepionej smyczy (dostałam ją jakiś czas temu jak byłam w Alior Bank) trudno mi czasem je odnaleźć w torebce :]

- dwie kosmetyczki, w mniejszej nosze takie podręczne kosmetyki jak: 

pilnik do paznokci Sephora 
Kredka czarno-szara z Avonu   
luster wykorzystane pudełka po pudrze prasowanym z Inglota :D

tusz do rzęs z Essence



W większej kosmetyczce ma:
- żel antybakteryjny do rąk Sephora, strasznie pachnie alkoholem ale po jego użyciu nie czuje żeby mi jakoś wysuszał ręce

- grzebień do rozczesywania rzęs Sephora

- krem do rąk Synergen- super krem to moje drugie opakowanie i za żadne skarby nie zrezygnuje z niego. Jestem z niego mega zadowolona a cena nie jest duża bo zaledwie 3,99zł niestety krem dostępny tylko w sklepach Rossmann
- pare saszetek z cukrem i wykałaczki wychodzę chyba z założenie ze nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać :D

- Ibuprom nie raz uratował mnie od bólu w nagłej sytuacji:)
-wachlarz na taki upał w sam raz :)


Oprócz tego mam jeszcze w torebce
latarkę przyzwyczajenie z liceum :P   
parasol - jak to się mówi przezorny zawsze ubezpieczony :D
no i oczywiście woda bez tego nigdzie nie wyjdę




Tak teraz spojrzałam na torebkę i w sumie mam jeszcze na zewnątrz taką mała przegródkę w której nosze błyszczyk z H&M (zakochałam się z nim cudnie pachnie ładnie może usta wyglądają po nm:)) oraz taką pomadkę Miss Butterflu nr.17





I o to cała zawartości mojej torebki, wiem wiem sporo dużo na pozór nie potrzebnych rzeczy w niej mam, czasami mam wrażenie że jest ciężka, ale jakoś nie wychodzi mi jej odchudzenie bo i tak zawsze wracam do pierwotnej zawartości :D
 

Napiszcie bez czego Wy się nie ruszacie latem :)
 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia