Jestem tutaj

piątek, 9 stycznia 2015

Organizer

Jakiś czas temu dostałam od rodziców taki plastikowy niebieski organizer od razu wiedziałam że postawię go obok kompa i będę w nim trzymać kosmetyki :) Tak się prezentuje cały organizer
Oto poszczególne szufladki - od dołu
#4 woski i próbki które czekają i czekając na użytkowanie
#3 pilniki, blok do polerowania, krem do skórek, pędzle, próbki które za chwilę będę używać, błyszczyk który używam w czasie całego dnia
 #2 bronzer, cienie do powiek
#1 korektory do twarzy, karty pamięci, pamięć przenośna, gumki do włosów - czyli wszystko co potrzebuje mieć pod ręką
Na święta dostałam kolejne pudełko z pięcioma szufladkami tylko jeszcze go nie zagospodarowałam
Co sądzicie o takiej organizacji? :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia