Jestem tutaj

czwartek, 22 stycznia 2015

Farmona Sweet Secret śródziemnomorska bombonierka

Co powiecie na słodkie trufle i migdały? Ja jestem jak najbardziej za tylko jak się to sprawdzi w kremie do rąk? Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do lektury :)
W grudniu gdy robiłam drugie zamówienie z ezebra.pl wpadł mi do koszyka krem do rąk z Farmony, tak sam z siebie wskoczył :D Z serii Sweet Fantasy jeszcze nigdy nic nie miałam i trochę się obawiałam jak się sprawdzi i czy jego zachwyty nie skończą się tylko na zapachu
Przedstawiam Wam Farmona Sweet Secret śródziemnomorska bombonierka, Migdałowy krem do rąk i paznokci, Słodkie trufle i migdały
Skład: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba (Beeswax), Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Dimethicone, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Panthenol, Inulin Lauryl Carbamate, Xanthan Gum, Disodium Edta, Parfum, Benzyl Benzoate, Coumarin
100ml za 5,07zł na stronie ezebra.pl ale wiedziałam go też np w Hebe
Tubka typowa jak dla kremów do rąk takk samo jak i nakrętka. Zdecydowanie wolę takie niż odkręcane:) Krem pachnie słodko, pysznie i smakowicie. Produkt jest gęsty, wystarczy nawet nie wielka ilość,już w tubce czujemy smakowity zapach który utrzymuje się również na rękach, nie znika on wraz z wydostaniem się z tubki czego się obawiałam. Szybko się wchłania pozostawiając ręce przyjemne w dotyku, nie utrzymuje się to tak długo jak przy kremie z Synergen ale nie jest źle:)
Mam w zamiarze że jeszcze nie raz odkupić ten krem a także wypróbować inne z tej serii.

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. Mam go, lubię jego zapach i dosyć fajnie nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, lubię jego zapach i dosyć fajnie nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia