Jestem tutaj

środa, 28 lutego 2018

Obiad by Luiza czyli mix sałat i pójście na łatwiznę





Odkąd sama sama sobie gotuję coraz bardziej brakuje mi pomysłów co mogę zrobić na obiad. Coraz częściej sięgam po pomysły do internetu i wszystko co tam znajduje wydaje mi się że wszystkie przepisy to level hard, zdecydowanie nie mój.
Najłatwiejsze co potrafię zrobić na obiad to spagetii i mix sałat. Wiem wiem to nie jest szczyt moim umiejętności.


Tak i nie inaczej wyglądało ostatni obiad.

Smażony kurczak z moją ulubioną przyprawą KAMIS Specialite Ognista mieszanka przypraw.




Poszłam na łatwiznę i po prostu kupiłam mix sałat z sałatą lodową do tego standardowo już mozzarella.



A żeby nie było że samą sałatą człowiek żyje dodałam pomidory cherry z puszki. Moje są z Lidla ale wiecie można używać jakichkolwiek nie koniecznie tych.



Na sam koniec, na wierzch dała kurczaka i plater mozzarella


Taki szybki obiad w moim wykonaniu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia