Jestem tutaj

środa, 7 stycznia 2015

Paczuszak od... scented.pl

Pierwsza paczuszka która do mnie dotarła którą zamówiłam DDD jest od scented.pl :) Zamówiłam trzy woski, oczywiście odkryłam scented.pl dzięki Monice (dziękuje kochana :* )
#1 Małpi Gaj (klik) -  od producenta: Wyjątkowa mieszanka aromatów soczystych owoców: świeżych bananów, soczystych grejpfrutów, kiwi, truskawek, z dodatkiem gumy balonowej i odrobiną wanilii w nucie bazowej. Niezwykła kompozycja - odpowiednik zapachu Monkey Business od Busy Bee Candles.

#2 Trójkąt Bermudzki - niestety nie można zamówić już tego wosku ze strony, też go nie paliłam więc dokładnie nie podam Wam zapachu ale na pewno jest wśród nich grapefruit :D

#3 Karnawałowe szaleństwo - niestety nie można zamówić już tego wosku ze strony, też go nie paliłam więc dokładnie nie podam Wam zapachu ale na pewno jest wśród nich grapefruit :D
Jako jedyny był palony i przyznam że strasznie się zawiodłam. Zapach było czuć tylko gdy się nos włożyło do kominka...i nawet nie wiem czym tak naprawdę pachniał.

Mieliście już do czynienia z tymi woskami?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia