Jestem tutaj

piątek, 23 stycznia 2015

Nowości ostatnich miesięcy [dużo zdjęć]

Nie mam zamiaru się chwalić wszystkim co ostatnio chociażbym dostała bo mogło by Was to zanudzić ale pokaże Wam rzeczy takie bardziej kosmetyczno-pielęgnacyjne :) Głównie to będą świąteczne prezenty ale znalazło się parę rzeczy które sama kupiłam :)

Perfecta softlips balsam do ust 5w1 SPF 15 - Rossmann cena 14,99zł
NYC nabłyszczający balsam do ust Blushing Gold 350 - ezebra.pl cena 3,49zł
Maybelline The Rocket Volum Express - cena 9,6ml za 18,99zł
Farmona Sweet Secret migdałowy krem do rąk i paznokci, słodkie trufle i migdały - ezebra.pl cena 5,07zł
2 pary rękawiczek jedne z palcami(zostały w kurtce:D) a drugie bez palcy - F&F Tesco cena 16zł
2 pary rękawiczek, jedna przystosowana do korzystania z ekranów dotyków druga zwykła - F&F Tesco cena 16zł
Rękawiczki do fitnessu - Tesco cena 4,70zł(wyprzedaż)
Odzież termiczna - Tesco cena 29,99zł
Mały portfel - F&F Tesco cena 5zł (wyprzedaż)
Choinka - Tesco cena 4zł(wyprzedaż)
Woski od scented.pl (klik) - cena 5zł/szt

Prezenty
Przyjaciółka bardzo dobrze mnie zna:* (prezent urodzinowy)
Mój sprawił pamięć przenośną:* wreszcie mogę się zabrać za porządek na kompie(prezent urodzinowy)
Rodzinka pingwinków:D(prezent urodzinowy)

Maybelline Baby Lips Electro
Zestaw pędzli (klik)
Paletka Likes Palette Douglas - nie długo coś o niej więcej napisze:)
AA Beautifil Body Balsam pod prysznic Intensywne nawilżenie oraz Jedwabiste wygładzenie
Avon Planet Spa Sweet Sensuality odżywczy eliksir do kąpieli z jaśminowym olejkiem eterycznym
Avon Planet Spa Sweet Sensuality odżywcza mgiełka zapachowa z jaśminowym olejkiem eterycznym
Wisiorek

Jakie nowości znalazły się u Was?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia