Jestem tutaj

niedziela, 11 maja 2014

Manhattan Lollipop & Alpenrock 04

Dzisiaj do 14:15 byłam w pracy więc mam czas po nadrabiać parę rzeczy na blogu:)
To czas na kolejny lakierowy post:D  Przedstawiam Wam śliczny niebieski lakier Manhattan Lollipop & Alpenrock 04
Na ten lakier skusiłam się pod wpływem chwili, stała przy półce Miss Sport(u mnie obok stoi zaraz Manhattan) pierwsze co rzuciło mi się w oczy zielone okienko CENA NA DO WIDZENIA 4,99zł a potem ten śliczny niebieski kolor. Już wiedziałam że musi być mój:D Mam słabość do niebieskiego, do każdego jego odcienia. Do marki Manhattan nie tyle co mam sentyment ale po prostu kiedyś miałam od nich swój pierwszy czarny lakier. Moje pierwsze kroki w Rossmannie zawsze są do szafy Manhattanu. Nie mam dużo produktów tej marki ale planuje to zmienić:)
- Aż 11ml za 2,54zł(-49% promocja)cena na do widzenia 4,99zł
- Odcień cudowny, takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam:D
- Pędzelek nie jest zbyt szeroki ale idealnie się nim nakłada lakier bez smug
- Wystarczy jedna warstwa
- Na trzeci dzień lekko starły mi się końcówki
- Wytrzymuje 4dni bez odprysków
- Zmywa się mega łatwo
- Nie odbarwia płytki paznokcia
- Gdy uda mi się znów upolować jakiś to na pewno na tym jednym z tej serii się nie skończy
Co sądzicie o produktach z Manhattanu?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia