Jestem tutaj

środa, 16 kwietnia 2014

Przyrządy do czesania włosów

Dzisiaj chciałabym pokazać swoje 'przyrządy' do czesania włosów czyli po prostu szczotki i grzebienie, które używam - łącznie mam ich trzy :)
Zacznę od grzebienia
Wygrałam go dobre pare lat temu na jakimś festynie. Jeśli chodzi o grzebienie to miałam już kilka ale tylko ten nie elektryzuje mi włosów. Jak widać jest fioletowy i plastikowy, najbardziej chyba lubię nim czesać mokre włosy. Mam w planach zakup drewnianego grzebienia ale jeszcze nie znalazłam żadnego, to nie jest też taki zakup bez którego 'świat się zawali' więc mogę sobie pozwolić żeby go jeszcze trochę poszukać.
Okrągła szczotka

Nie umiem Wam powiedzieć z jakiego włosia jest jest ta szczotka, stosunkowo jest to stary/nowy nabytek. Stary dla tego że dostałam ją około rok temu od mamy, a nowy bo jakoś od grudnia ją dopiero użytkuje. Służy mi głównie gdy susze włosy suszarką, a ze suszarki korzystam raz na miesiąc. Ładnie rozczesuje włosy nie plącze ich ani nie rani skóry głowy
I ostatnia szczotka
Moja ukochana, najwspanialsza szczotka(to już moja trzecia taka szczotka). Tej szczotce, temu modelowi jest wierna od ok 10lat. Kiedyś zamiast żółtej była czerwona, kupowałam ją już dawno ale jej koszt wahał się w okolicach 5zł i na pewno dostaniecie ją w Tesco, Realu, Auchan. Nie elektryzuje włosów, kiedy te żółte kuleczki na końcach są urwą to szczotka nadal nie rani skóry głowy jeśli o to się martwicie. Z łatwością rozczesuje włosy a przy tym ich nie elektryzuje co niestety robi 3/4szczotek

Tak nie posiadam TT przyznam że chciałabym mieć, sama sprawdzić czy jest tak dobra jak huczy cała blogosfera, czy jest takim cudeńkiem. Ale w sumie nie jest aż niezbędna, na pewno zakupie TT kiedyś tam przy okazji :)

Wy czym czeszecie włosy?:)
Zastanawiam się nad zmianą szczotki/grzebienie
i może mi coś polecicie:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia