Jestem tutaj

środa, 16 kwietnia 2014

Siedzę na łóżku patrząc

 w tv i zastanawiam się o czym mogę Wam napisać
[Wersje papierową pisałam 26.03 o 7:55pm więc pewnie nie które zdania już nie są aż tak aktualne, ale chce Wam pokazać nie zapomniałam przez ten czas ani o blogu, ani tym bardziej o Was:)]
Wiecie jestem(poprawna wersja byłam) w trakcie robienia pewnego projektu,a raczej jego kończeniu. Tak serio ile można gapić się w monitor, aż czasem tyłek od siedzenia boli :p Dla tego czasem wstaje rozprostowuje kości lub wymyślam tematy na nowe posty. Mam tyleee produktów do zrecenzowania Wam ale szczerze teraz ma lekką czarną dziurę :) Tyle rzeczy do napisania  ja nie mam pomysłu od czego zacząć :p
Na potwierdzenie/pamiątkę wstawiam Wam
zdjęcie tego co napisałam w formie papierowej:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia