Jestem tutaj

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nowości lutego i marca '14


Mój taki big comeback :)

Tak jak w lutym starałam się zakupy pokazywać na bieżąco tak w marcu to mi w ogóle nie wyszło
To pierwszy z 3 zbiorczych postów :)
Nie jest tego dużo, nie miałam zbytnio czasu na zakupy
Nie przedłużając zapraszam na nowości luty/marzec
Romantic professional szampon regenerujący włosy suche i zniszczone,
olejek arganowy i jedwab. Hebe - 950ml za 9,99zł(promocja) cena regularna 12,99zł

Isana Olejek pod prysznic. Rossmann 200ml za 3,99zł(promocja)cena regularna 4,99zł
Isana olejek pod prysznic melon i gruszka. Rossmann 300 za 2,50zł(promocja)cena regularna 2,99zł
Synergen balsam dezodorant w kulce, do skóry wrażliwej, 48h ochrona przed poceniem. Rossmann - 50ml za 1,99zł(promocja)cena regularna ok 3zł

Nivea aqua effect, matujący krem nawilżający na dzień, ochrona UV
SP - 50ml za 10zł(promocja)cena regularna 12,99zł

Cindy krem do rąk z witaminy A+E glicerynowy z wyciągiem z olejków migdałowych
Cindy krem do rąk z witaminy A+E glicerynowo aloesowy
oba po 100ml - dostałam :)

Maść ochronna z witaminą A. Apteka - 25g za 4zł

Sephora próbka Clinique Liquid Facial soap mild
Sephora próbka Clinique, Take the Day Off, Cleansing Balm

Lovely gloss like gel nr 128. Rossmann - 8ml za 5,80zł

 Kolczyki. Pepco - 1,99zł(promocja) cena regularna 4,99zł

Lolita accessories, naszyjniki. SP - 4,99zł +drugi za 1gr(promocja)
cena regularna 1szt 4,99zł


Rękawiczki skórzane odnalezione w czeluściach szafy ;) Od mamy :*

Amanda Hocking "Wybrałam ciebie". Tesco - 6,99zł(promocja)cena regularna 32,80zł
Różni autorzy "Pocałunki z piekła". Tesco-  6,99zł(promocja)cena regularna 29,80zł

Kalendarza na 2014. Empik 5zł(promocja)cena regularna 24,99zł

Słuchawki. Osiedlowy sklepik - 5zł

Organizer na leki. Od mamy :*

Zszywacz + dwa opakowania zszywek. Od taty :)

Całuje:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia