Jestem tutaj

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Niedzielny makijaż

Tak jak wspomniałam Wam wczorajszym mobile mix krótki post o niedzielnym makijażu:)
Tak się prezentował
Tak wygląda z bliska
p.s. wygląda jakbym miała mega wielkie czoło xD
Makijaż wykonałam:
- krem do twarzy: Nivea aqua effect matujący krem nawilżający na dzień
- baza na powieki: Sephora base lissante Smoothing primer
- powieki: Inglot intergra #32 - N perła neutralna
- tusz do rzęs: Essence get big! Lashes 3triple black oraz Yves Rocher Sexy Pulp 01 Noir
- kreska na górnej powiece zrobiona na mokro cieniem Butterfly collection Lavante II granatowy
- kreska na linii wodnej zrobiona na mokro cieniem Butterfly collection Lavante II granatowy
- korektor: Essence pure skin anti-spot coverstick 02 sand
- na ustach: Himalaya HerbalsNourishing lip bals odżywczy balsam do ust

Dobra odbijało mi trochę, o to dowód :D
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia