Jestem tutaj

piątek, 18 kwietnia 2014

Lauren Kate "Upadli"

Zapraszam Was na moją pierwszą recenzję książki:)  

Autor: Lauren Kate
Tytuł: Upadli
Oryginalny: Fallen
Wydawnictow: MAG
Rok wydania: 2010

Ekranizacja: tak/przypuszczalnie 2015r.
 

Lauren Kate jest amerykańską autorką fantastyki. Lauren Kate dorastała w Dallas, uczęszczała do szkoły w Atlancie, a zaczęła pisać w Nowym Jorku. Obecnie mieszka w Los Angeles. Jej książki Zdrada Natalie Hargrove i Fallen, wspięły się na 3 The New York Times Best Seller List.*
[ode mnie są cztery części: "Upadli", "Udręka", "Namiętność", "Uniesienie"]


>>opis<<
Gdybyście nie mogli być z osobą, która jest waszym przeznaczeniem?
Para kochanków. Starożytna wojna.
Skazani na miłość, która nigdy się nie spełni.
Przeznaczeniem niektórych aniołów jest Upadek.
W Danielu Grigori jest coś boleśnie znajomego.
Luce Price zwraca uwagę na tajemniczego i zdystansowanego Daniela już pierwszego dnia w szkole Sword & Cross w dusznej Georgii. On jest jedynym jasnym punktem w miejscu, gdzie nie wolno korzystać z komórek, inni uczniowie to świry, a każdy ich ruch śledzą kamery.
Choć Daniel nie chce mieć nic wspólnego z Luce - i robi wszystko, żeby dać jej to wyraźnie do zrozumienia - dziewczyna nie potrafi się powstrzymać. Przyciągana niczym ćma do płomienia, musi dowiedzieć się, jaką tajemnicę ukrywa Daniel... nawet gdyby to miało ją zabić.


Jakoś w zeszłym roku trafiłam na serie "Upadli" opis książki który znalazłam przy niej aż tak mnie nie wciągnął i ją sobie odpuściłam. Kiedy zaczęło się robić trochę głośniej o "Upadłych" (głównie na FB) i większość zachwycała się nimi, zastanawiałam się nad czym się tak zachwycają i to mnie jakoś zmotywowało do przeczytania jej. Efekt był taki że w pare godzin przeczytałam 1 część i zabrałam się za 2 część "Udręka". Mamy tu historię 17letniej dziewczyny Luce która jest podejrzała o zabicie chłopaka i zostaje wysłana do szkłoy Sword & Cross która jest tak na prawdę miejscem gdzie odsyła się nieletnich podejrzany o przedstępstwa, będąc zdala od rodziców i najlepszej przyjaciółki  próbuje również usilnie rozszyforwać pewnego chłopaka, który wydaje jej się znajomy. Daniel nie chce miec nic doczynienia z Luce wręcz daje jej do zrozumienia że go prześladuje. Luce nie zdaje sobie sprawy że odktycie skrywanej  tajemnicy może ją zabić.


To jest jedna z tych książek, które polecam ale nie jest tak że koniecznie trzeba przeczytać. Jest to coś innego, mamy miłość trwająca przez wieki, brak wampirów ale za to mamy anioły.

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

*opis z lubimyczytac.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia