Jestem tutaj

sobota, 19 kwietnia 2014

Zajączki z serwetki

To już prawie półmetek przygotowań do Wielkanocy :)
Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię malować jajka:D
Główny motyw to jak zawsze kwiatki/szlaczki/trawka
w tym roku wzbogaciłam standardowe motywy o napisy;)
Ale nie tylko jajka wzbogaciłam postanowiłam że pewien akcent ode mnie na stole też musi być:)
DIY - zajączki z serwetki
To moje pierwsze diy oraz moje pierwsze prace manualne z serwetką
Znalazłam nawet instrukcje w prostu sposób napisaną:) Znajdziecie ją TUTAJ 
Poniżej zamieszczam instrukcje z której korzystałam
Potrzebujemy: serwetek a używałam do ich spięcia wpierw wsuwek a potem zszywacza:)

Krok 1 - zginamy serwetkę na 3 części (każda ma wielkość 1/3 serwetki)
Krok 2 - znajdując środek górnego brzegu, zawiń jeden bok w dół na kształt skrzydła samolotu

 Krok 3 - robimy to samo z drugim brzegiem
Krok 4 - końce zawiniętych brzegów złóż do środka, tak aby składane krawędzie się pokrywały
 Krok 5 - te same brzegi złóż jeszcze raz do środka, formując uszy zająca
 Krok 6 - serwetkę obracamy na drugą stronę, dolny trójkąt zawiń do góry i zaprasuj brzeg żelazkiem. To będzie ogon zająca
 Krok 7 - ponownie obracamy serwetkę na drugą stronę. Zaokrąglij dolną krawędź zajączka, tak aby przybrał formę stożka. Krawędzie spinałam wpierw wsuwką a potem w ruch szedł zszywacz:)
 Krok 8 - na koniec wywiń lekko ogonek i uszy zajączka
A tak wyglądała cała rodzinka:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia