Jestem tutaj

niedziela, 13 kwietnia 2014

#17 Mobile mix

Jak zawsze w niedziele lub poniedziałki mam dla Was
tydzień obiektywem telefonu czy mobile mix:)
I już na wstępie mam pytanie co wolicie - każde zdjęcie osobno
czy czy np. 3/4zdjęcia razem?
Naleśniki mojego wykonania z serkiem
malinowo-żurawinowym <3
W planach mam przeczytanie tej książki gdy znajdę
gdzieś ebook
I odkurzacz poszedł w ruch
Do picia jak zawsze zielona herbata
Obiad by dad:)
Po pracowitym dniu czas na relaks z drinkiem
Kobieta z czarnym pazurem:D
On the bus:)
Powrót do domu z siatami:)
Dostałam swój szampon i to w promocji:)
Only 9.99PLN:D
Lipton wiśniowy i redyski:D
Biały ser i jajko-bardzo lubię to połączenie:)
jajko koniecznie sztywne:p
Zamówienie z Bon prixu:)
Zrobię Wam post o ostatnich zakupach to pokaże ją w całości:)
Pracę w ogrodzie;) Ha mogłam się wyżyć na łopacie xD
Kawa z mamą:*
Dzień czekolady 12.04:D
Niedzielne śniadanie
zielona herbata, kanapka z pastą z makreli oraz biały ser:)
Po raz kolejny obejrzałam film "Ja,Frankenstein" tylko tym
razem na telefonie przy kawie z słuchawkami w uszach:)
Napiszcie mi proszę czy wolicie każde zdjęcie osobno
czy może 3/4 zdjęcia razem:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia