Jestem tutaj

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Woman in black

...czyli kobieta z czarnym pazurem:)
Przedstawiam Wam dzisiaj lakier Quiz Safari Trendy! Colour! nr 42
U mnie w kolekcji jest już od dłuższego czasu tylko dopiero ostatnio udało mi się pstryknąć parę fotek :)
- 12ml za 3zł
- widziałam je jedynie na Rynku Łazarskim w Poznaniu
- nakrętka w zebrę przykuwa uwagę:)
- wąski pędzelek ale łatwo się nim nakłada lakier
- wystarczy jedynie jedna warstwa ale ja zawsze kładę dwie
- utrzymuje się na paznokciach 5/6dni (jejku dawno nie miałam jednym lakierem tak długo pomalowanych paznokci:D)
- koło trzeciego dnia końcówki się lekko ścierają
- wytrzymuje nawet pracę w ogrodzie:p
- łatwo się zmywa
- po roku nie zgęstniał a to rzadkość wśród lakierów
Bardzo lubię ten lakiery i na pewno kupię jeszcze nie jeden z tej serii:)

Jakie są Wasze doświadczenia z
lakierami tej marki?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia