Jestem tutaj

poniedziałek, 3 marca 2014

#11 Mobile mix

Postanowiłam że będę zrobić mobile mix raz na jakiś czas a nie co tydzień 
ponieważ zauważyłam że u mnie nic ciekawego i nowego się nie dzieje
a większość zdjęć to zdjęcia kawy którą pije litrami :D
Ile można oglądać tego samego, nie chce Was po prostu zanudzać
To mój taki ostatni regularny mobile mix
Zapraszam Was na mojego Twittera:)
Tam możecie na bieżącą wiedzieć co u mnie słychać :)
Tydzień rozpoczęłam zupa wiśniową by mum:* <3 
p.s. idealne na gorące dni :)
Tak za mną chodził aż się skusiłam :)
Pierwszy lód w tym roku :)
Poznań City <3
Zakupy King Cross :)
Zakupy - najlepszy przyjaciel kobiety :)
Kawa + grzebień z marmoladą :) pychota :) <3
Nowości marcowe Rossmanna które mnie za ciekawiły
Bazie/kotki <3
coś mi się wydaje że kalendarz marzenie:)
Zostałam oddelegowana po pączki
Ale w zamian za pączki skusiłam się na Tymbark Vega:)
Muszę przyznać że smaczne:)
Piątkowy dzień zaczęłam w  łóżku z kubkiem
karmelowo-waniliowej herbaty :)
Słuchawki, muzyka i mogę pisać :D
Przecena książek(tu akurat z Tesco) mój raj <3<3
Wyszłam ze sklepu z dwoma książkami
Już nie długo będę na nich śmigać tylko znajdę dobrą trasę
dzięki siora:*<3


Oczywiście nie wytrzymałam i już na następny dzień
musiałam je wypróbować :D
Sobotnie śniadanie

Niedzielny bez mięsny obiad:)
Kawa oraz herbata Lipton cytrusowa z dodatkiem syropu miętowego ;)
Przygotowanie na oglądanie Oskarów 2014:)
Jeśli podobają Wam się regularne zdjęcia np. kawy 
i chcecie żeby było jak było 
to napiszcie w komentarzu:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia