Jestem tutaj

środa, 5 marca 2014

Też tak macie że

najlepiej pisze się Wam recenzje wieczorem?:)
Mam tak samo jeśli chodzi o zdjęciami
Tylko wieczorem nie mam dobrego oświetlenia, a jak wiecie ani lampa błyskowa
ani żarówka nie jest dobra jeśli chodzi o robienie zdjęć
Od pewnego czasu zaczęłam recenzje pisać wpierw w formie papierowej
Za to rano/ popołudniu siedzę przy kompie robiąc wszystko:D
Nawet teraz kiedy piszę ten post w wersji papierowej jest 11pm:)
Widzicie po jakości tego zdjęcia że wieczór
to kiepska pora na robienie zdjęć

 Jaka jest Wasza najlepsza pora na pisanie recenzji?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia