Jestem tutaj

sobota, 1 marca 2014

Dr.Oetker Babeczki Kopce kreta

Nie ma się pewnie co chwalić że udało mi się jakiś czas temu zrobić
i nie zepsuć ciasto w proszku:)
Jeśli kogoś interesuje jak wyglądało moje 'pieczenie' nowości od
Dr.Oetkera Babeczki Kopce kreta to zapraszam :)
Składniki:)

1. składniki w misce to robot w ruch
2. bez kawy nie można piec :)
3. babeczki w piekarniku
4. ciasto wylane
5. ja wcale nie wyjadałam:)

1. to wydrążanie zajęło mi więcej czas niż podejrzewałam
2. kanarkowy fartuszek z kaczką zasługiwał na uwiecznienie:)
3. przerwa na kiwi :)
4.
ostatni etap - 2h w lodówce
Babeczki smakowały o niebo bardziej niż wyglądały:)
No a tak się prezentuje gotowy do wtranżolenia :)
Miłego pieczenia:)
Smacznego:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia