Jestem tutaj

środa, 5 lutego 2014

#2 day mobile mix

Dokonałam dzisiaj wyczynu:) 
Poszłam na autobus do miasta przejechałam przystanek 
i najzwyczajniej w świecie wysiadłam. 
Co to za wyczyn pewnie się zastanawiacie:)
Wyczyn jest taki że zrobiłam sobie 12km spacer:)
A oto jak wyglądał mój spacerowy dzień :) (sporo zdjęć:))
SŁONECZKO!!!:D
zakupy w Biedronce - jedyna cola którą piję
czas na krótką przerwę na ławeczce kanapka mleczny star karmelowa - 160kcal
gdzie najlepiej składować śnieg? pod ławkami:D
rozwalił mnie ten widok, pod każdą ławką była taka górka :p
nie żebym się uskarżała ale po takim błocku szłam
buty aż mi się zapadały
przed następnym wyjściem trzeba je porządnie umyć
tu już trochę lepiej było
już dawno chciałam się pochwalić jakiego
mam przy płocie 'warującego psa':)
po powrocie obowiązkowo kawa :)
bomba kaloryczna - lazania;)
nie było aż tak smaczne na jakie wygląda :)
Drugi lakier do kolekcji Lovely Gloss like gel nr 128
witamina A+E na skórki zobaczymy co zdziała
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia