Jestem tutaj

piątek, 10 stycznia 2014

Wspaniałe oryginalne życzenia :)

Hej kochani:)
Z góry informuje że ten post nie powstał w celu chwalenia się czy też że skoro pisze to musicie mi złożyć życzenia
Na ten post natchnęły mnie życzenia jakie dostałam na urodziny:) Każdy zna coś w stylu 
"Wszystkiego najlepsze z okazji urodzin"
To są fajne życzenia, sama takie wysyłam, uważam że liczy pamięć a nie słowa
Kurcze pamiętam czasy jak urodziny/imienimy ważnych dla nas osób zapisywało się w kalendarzu
A teraz to  FB czy NK przypominają o takich rzeczach...
 Obojętnie w takie słowa się 'ubierze' życzenia liczy się że ten ktoś pamięta :)
Chciałabym się z Wami podzielić pewnymi życzeniami które dostałam:)
Uwierzcie jak dla mnie są wspaniałe i zabawne a przede wszystkim oryginalne :)

Mycho z okazji urodzin wielkiej pomyślności
dużo szczęścia i uśmiechu a
najmniej smutków i gorszych dni
wytrwałości i optymizmu 
wiary w siebie, pogody ducha
miłości oraz spełnienia marzeń - w szczególności:
wspólnej kąpieli z Fernandez'em
kolacji z Evans'e - Luke
bo z tym drugim panem Evans czyli Chris'em
wszystkiego w nieskończoności :D
Wszystkiego najlepszego:**

O matko i córko! To już 23 lata!
No może i nie starość ale na pewno wiek podeszły...
No nic moje kondolencje w dniu kiedy 
wszyscy życzą ci najlepszego
No dobra...i ja życzę wszystkiego dobrego 
kawał mięcha (w postaci mężczyzny)
zdrowia no i jak zwykle spełnienia marzeń:*


Osobiście uważam że to są wspaniałe życzenia:)
I włożono w nie dużo serca i uśmiechu :) 
Dziękuje wszystkim za życzenia ale tym dwóm osobą w szczególność:)
Kocham Wam dziewuchy:*:*
zdj. z grafiki Google

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)
p.s. wracam do konsumpcji ciasta urodzinowego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia