Jestem tutaj

niedziela, 12 stycznia 2014

#4 Mobile mix

Wiem że takie posty to u mnie rzadkość ale jak już są to są długie :)
A więc zapraszam na pierwszy w nowym roku tydzień widziany oczami telefonu :)
Tydzień się zaczął od domowych
pierniczków korzennych:)
Udało mi się zebrać myśli i napisać recenzje mleczka Marion dla Was:)
recenzje znajdziecie TUTAJ
Przygotowania do postu o mleczku  :)
w moim wykonaniu - sama zdjęć
a później godzinne wybieranie które się nadaje ;)
Mój pierwszy post typu 'Food Diary' :)
Ale Rudzio i tak musiał po przeszkadzać ;)
Taaa tu udaje jaki on grzeczny i niewinny ;)
Wzięło mnie również na soki owocowe 

Testowanie lakierów :) 
Więcej o nich już wkrótce :)
Świętowanie urodziny
1. i 2. słodkie musi być :) bomba kaloryczna :D
3. misiu był jednym z prezentów ;)
4. co to za urodziny bez toastu za jubilatkę :)
1. przygotowanie czas zacząć od makijażu :)
2. urodzinowa kawa
3. skoro to moje urodziny można było sobie pozwolić na gorzką czekoladę na gorąco:)
4. próba rysowania :) nie pytajcie z jakim skutkiem :D
Oryginalne życzenia które dostałam możecie znaleźć TUTAJ

Powrót do domu po zakupach, a słoneczko świeciło :)
Etui do telefonu w użytkowaniu :)
Dzięki siora za nie:*
Niedzielny obiad :)
Warzywa na patelnie z ryżem :)
A tydzień zakończyłam
wzorkami na paznokciach oraz
Domowym sokiem z grapefruita z miąższem :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia