Jestem tutaj

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wishlist :)

Jak zawsze jestem wyjątkowo spóźniona, od miesiąca pracuje nad swoja wishlist a tu święta zapasem:)
Moją wishlist  podzieliłam na dwie części - kolorów perfumy i ubrania elektronika :)
Pierwsza część :)
 nie sprawdził mi się eyeliner w płynie czas na żel
moja słabość do Manhattanu wygrywa ze mną
w końcu porządne pędzle by mi się przydały
Super Stay 10h podobno jest bardzo trwała 
  o mascarze z Miyo słyszałam same dobre rzeczy ale nie mam pojęcia gdzie ją można dostać
nuta Dolce & Gabbana Light blue jest po prostu super, kocham cytrusowe zapachy :)

 Druga część:)

trampki na obcasie za kostkę i botki - cudo :) Deichmann wymiata :)
wkręciłam się w piosenki The Wanted
 dobry aparat by mi się naprawdę przydał bo mój Kodak coś szwankuje

jak dobry aparat to i statyw jest mile widziany:)
po prostu Kindle
torebek nigdy dość a tym bardziej takich co pomieszczą dużooo :)
odkryłam w sobie słabość do Gucciego :)
 a zaczęło się od próbki perfumu Gucci Guilty Black (zapach męski)
 od 3 lat poszukuje idealnych rękawiczek skórzanych bez palców

Macie swoją 'wishlist'?:)
Całuje kruszynkaaa91:) 

*wszystkie zdjęcia pochodzą z grafika Google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia