Jestem tutaj

niedziela, 1 grudnia 2013

wieczór andrzejkowy :)

Mam nadzieje że plany andrzejkowe Wam wypaliły:)
Moje można uznać że tak :) Chociaż zaczęłam go trochę później niż to miałam w planach ale i tak można zaliczyć do udany :) Wraz z Moim 'mężczyzną' Rudzisławem laliśmy wosk fakt nie przez dziurkę od klucza ale sama frajda było lanie wosku :)
Przy okazji zakochałam się w żelowych świeczkach
Cena ok 5zł Pepco
 A o to co nam wyszło:)
No dobra nie wyszło idealnie ale zrzucam winę na świeczkę :) 
"Dary Anioła: Miasto kości"
"Akademia Wampirów: Siostry krwi"
Pozdrawiamy:)
kruszynkaaa91 i Rudzisław :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia