Jestem tutaj

środa, 4 grudnia 2013

#1 Day mobile mix

Dzisiaj mam dla Was day mobile mix czyli dzień widziany obiektywem telefonu:) 
Świeciło super słonko dzisiaj może gdyby nie ten wiatr było by lepiej 
Jakby to świecące słonce natchnęło mnie na 5km spacerek :)
dobra po 15min jazdy autobusem już słońca nie było
ale przynajmniej aż tak nie wiało
taka pomadkę ochronną znalazłam w Realu
nawet nie widziałam że Himalaya ma takie rzeczy, poczytam opinie i może się skuszę:)
Jupi!:) koniec tłumów :)
te zakupy nie są z Hebe, to tylko siatka na 'awaryjne sytuacje'
tu właśnie macie dowód na to że w jednym miejscu z Poznaniu był śnieg:)
czekając po spacerze na autobus:)
nie wiem jak Wam ale mi ta biedronkowa cola smakuje bardziej niż oryginalna :)
jakość wyszła kiepska ale próbowałam w tłumie uwiecznić zaparzacz jaki znalazłam w Piotrze i Pawle:)
moja 'kochana' droga.
zapraszam jak będzie śnieg na darmowe lodowisko

zdrowa surówka na obiad :)

a na koniec dnia gorąca czekolada Milka :)
Co kupiłam to później Wam zdradzę:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia