Jestem tutaj

poniedziałek, 7 października 2013

Projekt denko wrzesień '13

Wrzesień minął tak szybko że nie zauważyłam kiedy rozpoczął się październik. Pochłoneło mnie i pisanie jak i poszukiwanie szkoły na pół roku, ponieważ mój kierunek czasowo do lutego zawiesili, jestem za to strasznie zła. Poprzednio szukałam ciekawego kierunku i znów jestem do tego zmuszona żeby nie siedzieć na czterech literach przez te 6miesięcy. Ale to temat na inny post:)
1. Isana (wersja zielona) -  zmywacz do paznokci o zapachu migdałów, z olejkiem. 
Nie wiem czy to pachnie migdałami ale jestem z niego bardzo zadowolona, nie 'śmierdzi' jak inne zmywacze, zmywa lakier łatwo i szybko nawet ten brokatowy :)  125ml za 3,99zł w Rossmannie
2. Rexona clear aqua crystal 48h - jestem z niego nawet zadowolona, 
chociaż nie zauważyłam ochrony przez 48h, nie podrażnia kiedy stosuje go po goleniu, nie zostawia białych śladów na ubraniu co jest bardzo ważne.  50ml za ok8zł w Rossmannie
3. AA technologia wieku nawilżający płyn miceralny do demakijażu oczy i twarzy - algi morskie i kwas hialuronowy, ma ładny zapach, dokładnie zmywa makijaż, nie uczulił mnie co rzadko mi się zdarza:) na pewno wrócę do niego nie raz, obecnie zaczęłam stosować to samą wersje tylko Odżywczy i zobaczymy jak on się sprawdzi :)  200ml za 9zł w Hebe
4. Pilarix krem, eliminuje szorstkość, przyspiesza regenerację skóry, intensywnie nawilża - Zgadzam się z tym wszystkim:) dobrze nawilża, stosuje go na ramiona i czuję że są naprawdę nawilżone. Na pewno to nie będzie moje ostatnie opakowanie :) 100ml za 14zł apteka zdrowie
Promocja w Super-Pharm 2szt za 20zł :)
5. Synergen krem do rąk - nawilża, szybko się wchłania, pozostawia długie uczucie nawilżenia. 75ml za 3.99zł Rossmann
6.  Eva natura zioło polskie krem do rąk i paznokci glicerynowo-rumiankowy z naturalną witaminą C - nawilża, trochę długo się wchłania w porównaniu z tym z Rossmanna, 
kiedy mam trochę więcej czasu używam go, ale tak na codzienni wygrywa jednak ten marki Synergen, 
ale temu nie mam nic złego do zarzucenia :) 100ml za ok 5zł Żabka
7. Farba Joanna color Naturia nr.231 czerwona porzeczka - nie mam zarzutów do niej, dobrze kryje, nie wyszedł mi taki kolor jak na opakowaniu ale raczej nie można się tego spodziewać po pierwszym farbowaniu ciemnych brązowych włosów, wyszło mnie ciemniej niż na opakowaniu. Zaskoczyło mnie miło spodziewałam się że uzyskam tylko refleksy a tu zaskoczenie włosy w pełni pokryte :) 6zł Hebe
8. Szampon do włosów All about Shinem World's Garden Mango - wygładzający szampon do włosów normalnych, pachniał mango, normalnie kupuje szampon do włosów przetłuszczających się ale z tej serii szampon strasznie pachniał, postawiłam na niego, nie zrobił krzywdy moim włosom, nie dostałam łupieżu. Kolejną rzeczą na plus jest to że jest tani. 500ml za 6zł Tesco

 9. La Roche - Posay Hydreane Legere z wodą termalną krem nawilżający do skóry wrażliwej - przyjemnie nawilża, nie uczula, krem nałożony na miejsce gdzie wyskoczyło mi uczulenie w przyjemny sposób je redukuje. Dosyć drogi produkt nie powiem Wam ile kosztuje ale jak na moją kieszeń drogi chociaż skuteczny 
10. Vichy Aqualia Thermal nawilżający krem kojący i wzmacniający skórę 24 godzinne działanie - nie zauważałam żeby działam przez 24h ale na pewno nawilżał i nie uczulał, gdzie jedna 3/4kremów strasznie mnie uczula, lecz ten do nich nie należał:) Nie znam normalnej ceny ale z tego co kojarzę również drogi jak dla mnie. Jednak jak by miała się skusić na któryś to jednak La Roche - Posay wygrywa :)
11. Garnier Hydra Adapt Hydra Match - sytuacja 'zmusiła' mnie do użycia próbki tego kremu, byłam na mieście i koniecznie natychmiast potrzebowałam kremu a tylko go miała, ale jak dla mnie ten krem to porażka jeśli chodzi o moja cerę. Nie pamiętam co miał robić ale nie polubił się z moją cerą, nie nawilżył jej nawet z małym stopniu, zauważyłam że w miejscu gdzie zostawiłam krem na 5sekund robiło się czerwone, skutek był taki że zmyłam go.
Nie będę już więcej kombinować z 'dziwnymi' próbkami kremu :)
12. Gumki do włosów for you Beauty - gumki dla mnie:) 10szt wytrzymałych gumek, 
obecnie mam dwie w użyciu, a cały komplet mam od jakiegoś roku :) 
polecam takie i bardzo wytrzymałe :) 3.99zł Rossmann
To w sumie wszystkie produkty które wykończyłam we wrześniu :) Tak jakoś ich mało :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia