Jestem tutaj

wtorek, 8 października 2013

Magazyny którym jestem wierna :)

Dzisiaj mam dla Was post o tym jakie magazyny lubię czytać :)
Nie ma ich dużo ale jestem jakby im wierna :) 

 









Skarb jest bezpłatnym magazynem sklepu Rossmanna wychodzącym co miesiąc, można w nim znaleźć opis produktów które na pewno znajdziemy w ich sklepie co bardzo mi się podoba. Wiem że jeśli zainteresuje mnie jakimś produkt nie muszę 'zwiedzić' pół Poznania w poszukiwaniu go, wystarczy spacerek do Rossmanna:) Ciekawe są wywiady z gwiazdami i to nie tymi polskimi lecz zagranicznymi, w każdym numerze możemy znaleźć wywiad z inną gwiazdą, np. Robert Downey Jr. Harrison Ford czy Johnny Depp :)
Znajdziemy w nim również porady
A na nudę na ostatniej stronie znajdziemy krzyżówkę :)




Kolejnym bezpłatnym magazynem jest z  Hebe:)
Drogeria Hebe wydaje go 1 każdego miesiąca :) Tam również można poczytać o  produktach znajdujących się w Hebe:) Jest to trochę inny magazyn niż ten z Rossmanna, w nim znajdziemy trendy fryzurowe jak i wizaż, a także recenzje produktów do pielęgnacji ciała, włosów i twarzy :)
Joy kosztuje 2,99zł jak widać ma 'nowy look' który szczerze nie odpowiada mi aż tak tak bardzo. Poprzednio kosztowało 3.99zł ale było mniej mowy, teraz aż od niej kipi. Chociaż jednego czego nie zmienili co mnie cieszy to te dwie rzeczy:

od początku kariery do dziś
 



Magazyn Tesco za 4,99zł lub z kartą clubkarta za 1gr. Magazyn dla fanów przepisów :) Bardzo mało o modzie ale dużo przepisów :) Taka odskocznia od mody :)






Ostatnią rzecz można zaliczyć do katalogów, a jest to katalog z BonPrix :)


Zamówiłam sobie prenumeratę i przysyłają mi do domu, ciekawe rzeczy można znaleźć. Co mi się podoba że do znudzenia w każdym katalogu na ostatniej stronie można znaleźć warunki zamówienia oraz tabelę rozmiarów bluzek i spodni :)







Od czasu do czasu lubię też poczytać Cosmo, musi mnie coś zainteresować że bym je kupiła. Akurat w tym miesiącu nic mnie w nim nie zaciekawiło aż tak więc czekam zniecierpliwieniem na kolejny numer :)

Jakie Wy magazyny lubicie czytać?
kruszynkaaa:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia