Jestem tutaj

wtorek, 8 października 2013

Poranne zachcianki

Czasami do sięga mnie ochota na świeże chrupiące bułki z serkiem z rana
Niestety nie wyszkoliłam jeszcze mojego królika żeby szedł po bułki do sklepu, kiedyś go wyszkolę żeby jeszcze kawę robił :) Na razie sama muszę chodzić po swoje zachcianki :) Ale to może i lepiej przynajmniej taki spacerek mam:) Przy okazji zahaczyłam również o Rossmann sprawdzić czy może dowieźli firmy Marion mleczko prostujące włosy i  olejek do włosów, ale oczywiście nie. W końcu znaleźć jakiś dobry kosmetyk na moje elektryzujące się włosy oraz codzienny efekt puch up :(
Udało mi się dostać w Piotrze i Pawle chrupiące bułeczki i przy okazji składniki na obiad też wpadły do koszyka
Torba oczywiście papierowa :)
- Bułki kajzerki 0,40zł/szt Piotr i Paweł
- Serek śmietankowy łaciaty 135g za 1.99zł Piotr i Paweł - mega dobry mega śmietankowy :)
- Mleko 0,5% 1l za 2.09zł Biedronka - tylko tylu % pije
- Surówka wiosenna Ogórkiewicza 5,99zł/kg
- Pierogi szpinakowe 11.49/kg 

Moje drugie śniadanko:) bez zjedzenia śniadania nie ruszam się z domu
bardzo lubię wydłubywać środek bułki i go zjeść wpierw a później bułeczkę :)

Obiad :):)

Kolacja wyglądała podobnie jak drugie śniadanie :) Tylko że zamiast kawy wybrałam zieloną herbatę :)
Może Wy możecie polecić jakiś kosmetyk na moje niesforne włosy?
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia