Jestem tutaj

niedziela, 13 października 2013

#1 Mobile mix

Witam Was kochanie :) Po takiej trzy dniowej przerwie wracam do Was zdrowa, pełna energii i nowym postem:)
Mobile mix czy Tydzień widziany obiektywem telefonu :) To jest mój pierwszy post z tego stylu, raczej nie będzie to post, który będzie tydzień w tydzień myślę żeby tak co dwa/ trzy tygodnie po prostu raz na jakiś czas kiedy będzie coś ciekawego:)
naukę rysunku zaczynam od ściany :)
Zakupy w Yves Rocher można uznać powiedzmy udane
 Recenzje produktów możecie znaleźć TU
 Poranne witaminy 
Fluid od N na przetestowanie :)
Przyszedł czas na wesołą komedie :) The Big Wedding recenzje filmy znajdziecie TU





 
 Spotkanie przyjaciółką i wyjazd do Dopiewa na tyle 'szczęśliwy' że czekało nas godzina czekania za autobusem 
A taki miałyśmy widok 

Później odwiedziłyśmy Sphinx'a:) 
to była sharma :)

Obrazek na ścianie z łazience :)
hehe :)
poniżej jest zdjęcie tych trzech obrazków za mną :)
Kawowy odwyk który trwał od czwartku trwał aż do niedzielnego ranka:) 
Zmogła mnie na początek weekendu choroba 
Udało mi się coś 'zjeść' dopiero na następny dzień
cienka herbata z cukrem
kolacja wyglądała trochę lepiej - półtłusty biały ser
Za to kolacja w niedzielę to prawie że uczta :)
 przy komputerze płatki kukurydziane z mlekiem
w razie nagłej ochoty zaopatrzyłam się w batonika musli pomarańcza i czekolada :D
Przez pare dni planuje odpuścić sobie Cheetosy, wszelakie napoje gazowane, wędliny, fast-food'y,
Pozostaje na lekko strawnej diecie - kawusia, woda, biały ser, jogurty Danio,naturalny, grani itp
W późniejszym czasie dojdzie zielona herbata, obecnie mój żołądek jej jeszcze nie toleruje
  A na konie dnia kanarek na paznokciach :)


Miłego reszty wieczorku niedzielnego:)

kruszynkaaa91:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia