Jestem tutaj

sobota, 12 października 2013

Zakupy w Yves Rocher

Wreszcie skusiłam się na zakupy w Yves Rocher. Nie były to wielkie zakupy wyszłam raptem z trzema produktami :)
- naturalne mleczko do ciała organic vanilla 50ml za  6,90
- tusz do rzęs pogrubiający Sexy Pulp 9ml
seria Les plaisirs nature mleczko do ciała organic vanilla
seria Les plaisirs nature mydeło jeżyna 50g za 4.90zł
Mydełko leży otwarte i pachnie mi w łazience :)

Sexy Pulp kupiłam go 1gr ale jego normalna cena to koło 60zł
Kupiłam ten tusz za 1gr za sprawą tego kuponu
nie wiem czemu to mi się tak obróciło :( obojętnie co zrobię to i tak jest tak obrócone :(

Ten kupon dostałam za założenie karty Yves Rocher :) wpadło tez pare próbek :) Cały zestaw prezentował się tak
ta zielona saszetka to taka torba która się trzyma 'na słowo honorum' :p

zestaw próbek -
żel detoksykujący, krem na noc, kompleksowa pielęgnacja przeciwzmarszczkowa,
podkład wygładzający, serum wypełniające zmarszczki,
woda toaletowa 'Comme une evidence home',
woda perfumowana 'So elixir purple', krem nawilżający
próbka perfumu 'Comme une Evidence' w saszetce
nie znoszę próbek perfumów w saszetkach

Żadnego produktu ani próbki jeszcze nie używałam czekają na swoją kolej :)

Na jakie produkty się skusiliście z Yves Rocher?:)
Pozdrawiam kruszynkaaa91:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia