Jestem tutaj

poniedziałek, 14 października 2013

Jednak biały ekspres wygrał

Część kochani:) 
Od rana gęsta mgła a teraz słońce, a jak u Was pogoda też taki pomieszanie z poplątanym:) 
Próbowałam uwierzcie ale to było silniejsze, nie mogłam się powstrzymać i ekspres poszedł w ruch, padło na latte :) 
Po odwyku kawowym biały ekspres wygrała z moją silną wolą :)
oczywiście twitter w tle żeby być w  kontaktu z Wami:)
Dla ciekawskich wyszły mi dwa kolory kawy ponieważ zrobiłam ją troszkę słabszą czyli więcej wody :)

Popołudniu kawa z przyjaciółką a później na jakieś zakupy można by pójść :)

Słonecznego poniedziałku:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia